Oferty pracy

Inżynier Jakości Klienta
Miejsce pracy: GliwiceNr ref. IJG/3903
Najważniejsze obowiązki:
- nadzór i analiza reklamacji klienta,
- analiza i rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych,
- nadzór, aktualizacja portalu klienta oraz wewnętrznych rejestrów z incydentami jakościowymi,
- przygotowywanie dokumentacji PPAP,
- nadzór nad dokumentacją jakościową,
- czynny udział w przeglądach i aktualizacji FMEA, Plan kontroli,
- współpraca z innymi działami.
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży motoryzacyjnej,
- znajomość wymagań normy IATF 16949:20016, ISO 9001:2015,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość narzędzi jakościowych (FMEA, Plan Kontroli, MSA),
- umiejętność rozwiązywania problemów jakościowym (8D),
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku, z globalnymi klientami.
- pracę w nowoczesnej, dynamicznej firmie produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku,
- kontakt z międzynarodowym środowiskiem,
- atrakcyjne dobre wynagrodzenie,
- duże możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- przyjazną atmosferę w pracy.
CV prosimy przesyłać na adres:
cv@talentpartners.pl rejestracja w bazieW przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Talent Partners (44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 14) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych (aktualnych i przyszłych) prowadzonych przez Talent Partners i związane z tym udostępnianie ich potencjalnym pracodawcom, a także w celu umieszczenia ich w bazie danych kandydatów Talent Partners.
Posiadamy certyfikat w zakresie prowadzenia działalności doradztwa personalnego - wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 18254.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.