Sprawdź ofertę

Poradnik.
Jak szukać pracy?

czytaj więcej
Zanim zaczniesz szukać pracy
Co należy zrobić zanim przystąpisz do poszukiwania pracy?

Informacje o wolnych miejscach pracy
Jak i gdzie szukać informacji o wolnych miejscach pracy?

Jak poprawnie napisać CV?
CV to Twoja wizytówka zawodowa - dowiedz się jak je poprawnie napisać.
Wzory CV
Pamiętaj - CV jest Twoją wizytówką! Pobierz jeden z naszych wzorów.
Jak poprawnie napisać listy motywacyjny?
List motwacyjny daje Ci możliwość zaprezento-wania swoich zalet.
Przed rozmową kwalifikacyjną
Przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej to wstęp do powodzenia na rozmowie.
Rozmowa kwalifikacyjna
Zaprezentuj się najlepiej, a zyskasz w oczach rekrutera.
Najskuteczniejsze sposoby poszukiwania pracy
Jakie są najbardziej skuteczne sposoby, aby znaleźć najlepszą pracę?
Porady dla kandydatów bez doświadczenia
Co zrobić, gdy nie masz jeszcze doświadczenia zawodowego?

Oferty pracy

Przeglądaj oferty na:
Dla naszego Klienta - renomowanej firmy produkcyjnej z branży technicznej zlokalizowanej w Rybniku - poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

Service Manager

Miejsce pracy: Rybnik

Nr ref. SM/15711


Najważniejsze obowiązki:

  • zarządzanie działem serwisu,
  • delegowanie i kierowanie zadaniami serwisowymi,
  • monitorowanie postępu bieżących projektów,
  • obsługa klienta, obsługa posprzedażowa dotycząca napraw i serwisów,
  • szybkie i profesjonalne rozpatrywanie skarg i wątpliwości klientów w celu utrzymania dobrych relacji z klientami,
  • zarządzanie działem posprzedażowym,
  • monitorowanie problemów działu serwisu i skarg klientów w celu opracowania metod ograniczania powtarzających się problemów,
  • pomoc w szkoleniu nowych pracowników z procedur obowiązujących w firmie.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • min. 3-5 lat doświadczenia na stanowisku managera serwisu, kierownika serwisu lub podobnym w międzynarodowym środowisku,
  • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego,
  • doskonałe umiejętności przywódcze, komunikacyjne, sprzedażowe i obsługi klienta,
  • znajomość obsługi komputera i dobra organizacja pracy,
  • wysoko rozwinięte umiejętności kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • prawo jazdy.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w renomowanej i rozwijającej się firmie, posiadającej silną pozycję na rynku,
  • możliwość rozwoju zawodowego w branży nowoczesnych technologii,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet dodatkowych benefitów,
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.

CV prosimy przesyłać na adres:

rejestracja w bazie

W przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Talent Partners (44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 14) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych (aktualnych i przyszłych) prowadzonych przez Talent Partners i związane z tym udostępnianie ich potencjalnym pracodawcom, a także w celu umieszczenia ich w bazie danych kandydatów Talent Partners.


Posiadamy certyfikat w zakresie prowadzenia działalności doradztwa personalnego - wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 18254.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

inne oferty